Thursday, May 31, 2012

Merasa jadi artis sekejap...


Yer..
Sila jangan gosok mata anda. 
Memang benar ape yang anda bace tu...takde pun kesalahan ejaan.
He He He~
Memang nak bagitahu yang saya merasa jadi 'artis' sekejap.
Bergandingan dengan jejaka idaman malaya lagi..
Siapa artis tu?
Anuar Zain okeh!
It happened effortlessly...without make up...without fancy dress.
Nah tengoklah naskah di bawah.





Lepas tengok video dan gambar-gambar tu, saya nak cerita disebalik kejadian itu.
Saya tanpa make up itu telah di touch oleh make up artist.
Saya yang tidak tahu menahu itu...telah didatangi anuar zain time break utk berbual.
Saya yang tergamam itu lagi tergamam bile anuar zain bagi piala tu utk saya pegang.
Saya dup dap bila anuar zain senyum dekat saya.
Percayalah...kalau anda di tempat saya, anda mesti kelu.
Orang lain dengan make up tebal, dress yg vasttt, dan bulu mata palsu tak dapat peluang mcm tu....boleh dikatakan, sekali je snapshot mereka dalam video tu. Boleh dikatakan, tak dapat duduk dekat anuar zain..apetah lagi pegang piala dia.
Gulp!
Oh...bukan nak bangga. Kan tadi saya dah cakap nak bercerita..ni tengah cerita lah ni....

Maka, jadilah saya merasa jadi 'artis' sedetik. 
Sedetik pun cukup, tak boleh lebih-lebih.
Ni adalah antara kenangan termanis dalam hidup saya.
Dapat juga jadi artis video clip dengan artis pojaan.
Lepas ni sape nak minta autograph saya, sile beratur dan ambil no giliran eh?
Joking!!
He He He~

Oklah...
See you later.
Daa!~

nota: naseb bukan jadi heroin dalam sedetik lebih :P

4 comments:

Syara Aphina said...

Woohoo!! :D

a.m.n.i.n.a said...

Over kan aku? haha

YaMie said...

ni cite tahun berape punye daaaaa hehehehe

a.m.n.i.n.a said...

jeles kannnnnn :P