Monday, November 2, 2009

My Twins.. (Part 1)

Kringggg!! Its lunch time! So my friend and i decided to go Sunway Pyramid for our Lunch + Shopping time = D Yes..u can see big grin on my face! Hehe...Our tummy dont really feel hungry so we just feed them with Sisters Popiah. However, my eyes and and my legs dont really behaving well...i wonder why =p

I knew there is one new shop that open in Sunway recently. They open one at Pavillion but i dont have the time to go and shop there. Go back to my story....Then i walk...and walk and walk...until i see this shop smiling at me or shall i say to my wallet!

Welcome Cotton On! Big hug for you! A collection of shoes(and clothes) i must say =D I repeat again, SHOESSS(and clothes) .............................. Hehehe.. Well... urm....as usual.....i will declare myself broke by "few dollars"!(Please note that i am using the word "few" in my explanation. Percaya lahhhh!). Tadaaaaaa...this..owh i mean these are my new twins =D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Peringatan: Kasot letaknya di kaki bukan di depan komputer. Sile jgn tiru aksi ini =D

Kelabu: Snake..snake....kenapa kita berdua je?
Snake: Kenapa kelabu? Tak boleh ke kite dating berdua? Hehe
Kelabu: Bukan tak boleh....tapi nak kenalkan u dgn someone...
Snake: Dengan siapa???
Kelabu: Tungguuuuuuuuuuuu =p~

8 comments:

YaMie said...

waahhh so comel la that kelabu. bile boleh ketemu sama kamoo kelabu. bisa ikut saya balik kuantan tak hahahaa

a.m.n.i.n.a said...

buleh buleh...encik kelabu ini sgt lembut di kaki... =D

ape kate kite buat jualan kasot ini kat blog kamu? org KL dpt ler beli kt store....bagaimana nasib mereka di johor, pahang dan sebagainya?

Unknown said...

sabo je lah...

a.m.n.i.n.a said...

kak anis...saya tunggu kamu start berblogging =p

shiela-suka-suki said...

nina, bersempena kedatangan kiteorg ke KL nie,apa kata ko bwk kiteorg ke kedai tersebut..I bet somebody will borong kasut from that store..hehe

a.m.n.i.n.a said...

Dont worry shiela,itu telah dimasukkan ke dalam agenda.Hehe...
p/s: Ema adalah pembeli tegar kasut Rubi itu..

shiela-suka-suki said...

ema la that somebody..hehe

a.m.n.i.n.a said...

Hehe Ema....diaorg yg hasut ko shopping..aku baik je...x buat ape ape pun...=p