Wednesday, March 24, 2010

Memasak Semasa Mengigau?

Hehe....gurau jer (^_^)v Mana ada saya memasak time mengigau...mengigau pun tak pernah bile dah besar panjang ni. Korang pernah ke memasak time mengigau...mcm x pernah je kan?

Pagi-pagi mataku dah celik....terkebil-kebil seorang diri di tempat tido. Aku capai tuala dan segera mandi. Sejuk? Dah biasa dah.... Selesai mandi, saya pun sudah bersiap dgn sudip dan kuali utk memasak. Campak sana, campak sini.....Tadhaaaaaaa....jadi pun Mee Goreng 6 pagi saya...ala-ala mee mamak. Aku hidangkan dengan telur goreng. Letak dibawah tudung saji utk Sue dan adik ku Amalina sarapan nanti. Tak dilupakan perot ku yg cumel ni, aku tapau sket utk makan di opish. Inilah rupa Mee Goreng 6 Pagi ciptaan Amnina Sdn Bhd....hehe

* Mee Goreng Berserta Sudu Garfu Kuning Comel *


* Indahnya browsing sambil makan *

Alhamdulillah........dah setengah mee selamat masuk dalam perot. Semuanya sedang swimming dalam perot..LaLaLaLa...Sekarang ni tengah mencari resipi sambal udang yg sedap...sesiapa yg ada resipi udang yg sedap...silalah kongsi dgn saya yer~ Buat sesiapa yg mahu merasa udang sambal saya, sila pinjamkan blender kpd saya yer...Hehe...~Udang sambal dan spaghetti meatball menu hujung minggu ini...sape mau sila angkat tangan.... (^_^)o00o

Nota kaki: Kamoo, kalau x sedap telan aje tau~

0 comments: