Monday, March 22, 2010

Tibe-Tibe Terusik..

Sedikit terusik tiba-tiba...Ini semua gara-gara lagu-lagu sedey di iTunes dan deretan gambar hasil curianku daripada sebuah laman web sosial yang agak terkemuka seketika dahulu....Macam-macam yg berlegar-legar di fikiranku...

Cemburu?
Bengang?
Marah?
Geram?

Kata beliau, yang lepas tu biarkan ia berlalu....Jangan fikir yang bukan-bukan...Nanti macam-macam boleh jadi. Aku tiada bangkangan. Ade benarnya kata-kata beliau....Tapi, fikiran jahatku ni amatlah degil! Puas memujuk tapi gagal...Harus ke aku selalu begini???? Tsk~


Nota kaki :
  • Buat kau yg bernama Seri dan Lalina...rasa-rasa bolehkah kita berkawan?


5 comments:

YaMie said...

awat nk cemburu plak, past is past, skrg ni die kamu yg punya.

KePOchi LaTTe said...

make him yours permanently la kak..hehehe

a.m.n.i.n.a said...

Yamie: Sejak dgn dia ni, penyakit cemburu menyerang....adeiih
Aswa: He should be doing that...i guess =p

YaMie said...

ala nina, ko jgk yg ckp kat aku, yg tu seme his past, now he's w u so take dis chance to make him urs permanently, kalu nak lagi bes treat him smpi die lupe yang lain2 tu hahaha aku ada no kontek bomoh siam. berminat???

a.m.n.i.n.a said...

Hahaha....tang bomoh siam tu aku berminat...leh manderm! Hahaha