Monday, November 29, 2010

Undilah Kami! {Our Love Story CST Production}

o "Saya menang motor!", kata Pakcik dalam iklan Poweroot itu.
Ingat lagi tak?
Saya pun nak cakap mcm tu.Tapi saya tak menang ape-ape pun.
Tapi semalam saya nampak cerita saya masuk dalam Top 10 untuk satu contest ni.
Alhamdulillaah....
Contest apa?
Contest Our Love Story from CST Production.
Siapa CST Production ni?
Dialah yg buat video chenta,pernikahan dan perkahwinan Elyana. Vast kan??
Apa hadiah peraduan ni?
Video ala-ala Elyana tu. Menarik kan? Lagi menarik sebab ianya percuma dan akan dislotkan di TV3.
Yer...TV3.
So saya nak menang. Tapi macam mana nak menang?
Korang kene undi saya.
Bagaimana?
Click UNDILAH SAYA. Undi cerita No 5. Cerita saya tu.
Mudah kan?
Harap-harap saya boleh cakap "Saya menang video free. Terima kasih CST Production", mcm pakcik Poweroot tu.
Oh, terima kasih kawan-kawan.
Saya hargai jasa baik anda :)

Have A Nice Day!
(klik gambar ni pun boleh...sampai juga ke tempat pengundian)
The End.

6 comments:

Qastalani® said...

beb. copy paste masuk blog ehh

p/s: klik gamba x jadi ape2 lahhh

a.m.n.i.n.a said...

A'ah laaaa....asal x leh.Sile-sile.Tenkiu...

Doubleheart Team said...

kli pic x jd pape la dear.. huhu :)

a.m.n.i.n.a said...

Darling..perhaps u can go here http://cstproduction.blogspot.com/2010/11/10-orang-peserta-yang-terpilih.html
maap.saya budak baru belaja :)

Shakina Farhan said...

kak amnina tak kenal sy ke?ala..sy budak dorm harmoni 12..junior bawah akak je..batch 2004..hee..kantoi plak blog sy..shhh..hehe

a.m.n.i.n.a said...

Kina...kasi tunjuk muka sket.Saya harmoni 13.jiran tuuuuuu