Friday, January 20, 2012

Lepas CPR...Bernafas Kembali

Iyer!
Mana taknyer. Dah berabad blog ni sunyi.
Terbengkalai dan tak terbela.
Maka sebagai pembuka tirai, adelah sekeping dua buah tangan dari saya.
Saya tahu saya banyak hutang gambar dan bebelan.
Tapi....tapi...bukan salah saya.
Tangan ni malas menaip.


Gambar yg bakal korang tengok adalah gambar panas dari oven.
Baru je weekend lepas. Kire sekarang ni dah nak masuk suam la.
Yang penting hado! Ko hado?

From KL to Perak.
Semata-mata nak memeriahkan majlis perkahwinan seorang sahabat.
Sanggup drive beratus kilometrico tau!
Pastu, kerana seorang sahabat juga, kami dapat jalan-jalan di Marina Island.
Khelassss kau jah! Jalan je keje...

Alang-alang sekarang musim kawen, sempat saya melaram baju baru.
Ade nampak selim tak? Saya diet tau! Haha
Gelak...gelak..silelah korang gelak.
Nanti dah selim btol, tertelan gigi palsu korang nanti tau.. :P

Moh la tengok buah tangan yg amat dinanti nantikan tu.
Kalau rase kurang menarek takpe....tambah ajinomoto sbg penambah perisa!
Huhu...jom jom!

Ni dia pengantin tu...baju dia cun. Tapi x nampak dlm gambar. Hehe
Yang dua kat bawah ni tak tau bile nak jd pengantin lagi....
Feeling ghetis kat red carpet sket :P

Tup tap sampai Marina Island. Pekena cendol sat...
Feeling jadik model lak kali ni. Chekgu di sebalik sunset. Hadoi!
Setelah beberapa gambar telah di pertontonkan, maka show ni dah habis.
Adik-adik, kakak-kakak, abg-abg buleh pulang. (Yg hemsem sile stay utk bg no hp)
Kite jumpe len kali.
Pasni ade gambar org perasan ghetis lagi...
Siapa dia? Kite tungguuuuu...

Daaaa~

nota: kalian tak rhendu saya kah? Hahaha

0 comments: