Tuesday, March 20, 2012

Soalan berunsur siasatan!

Soalan: Apa perasaan anda bila seseorang kata Spaghetti anda lebih sedap dari spaghetti teman sepejabatnya?
Saya: Saya rasa happy kut..

Soalan: Apa perasaan anda bila seseorang kata Spaghetti anda lebih sedap dari spaghetti Plan B dari Big Ben's Group?
Saya: Biar betol! Mestilah saya kembang tak hengat!!

Soalan: So, sekarang tgh kembanglah yer?
Saya: Of course! Cube ukur skrg...terlebih inchi dia :P

Soalan: Sape yang puji tu?
Saya: Chekgu saya.....bukan senang dia nk puji.

Soalan: Macam mana rupa spaghetti awak tu?
Saya: cube scroll bawah...nice onot? hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Soalan: Apa rahsia awak?
Saya: Kalau nak tahu.....klik sini. Ade tulis kt entry lama tuu

Soalan: Itu je ke rahsia awak?
Saya: Byk pula soalan awak...saya nak sambung keje ni. Tata ;)


nota kaki: saje je letak entry makanan time lunch :P

0 comments: