Thursday, October 8, 2009

Hanya kerana pantai...

Pada suatu malam ketika saya berada di dalam kereta cik Ermey...Handphone berbunyi nyaring...Rupa-rupanya adik saya yg telefon...Adik bongsu saya...Cik Azreen...sila ikuti perbualan telefon ini..

Saya : Hello awin...Buat ape?
Awin : Tak buat ape..kak long kat mana?
Saya : Kak long kt dalam kereta dgn ermey. Baru lepas mamam. Kenapa?
Awin : Kat sana ada pantai tak?
Saya : Ada...Kak long memang duduk kat pantai pun. Kenapa?

Tiba-tiba

Awin: (Dia menjerit) Kak longgggg...........jgn duduk kat pantai.....Singapura dah kene taufan. Dah ramai orang mati. Taufan sampai ahad tau! Sementara tu jgn duk kt pantai....
Saya : Hehe....
Awin : Kenapa Kak long gelak?
Saya : Takdelah....Kak long duduk kt pantai...tapi Pantai Dalam =p
Awin : Hurm

Dia terus pass talipon kat Emak saya..

Saya : Awin majuk ke mak? Hehe...
Mak : A'ah....Hehe...Dia suh pass msg kt Kak long..."Sukelah tu tipu awin..."

Adik bongsuku itu bengang sebab telah dipermainkan. Dia bukan tak tahu yang Pantai Dalam mmg xde pantai...Bengang sunggoh dia...Tapi cumel sebab dia menjerit kat talipon bagi amaran taufan gara-gara saya duduk di pantai....errr Pantai Dalam..hehe


nota kaki: Rhendu yg melanda-landa...mcm taufan (+_+)o00o




0 comments: