Wednesday, October 7, 2009

Jalan-Jalan di Langkawi

Phew....Hari ni termenung je kat tempat kerja.Godek-godek, terjumpa gambar-gambar semasa ke Langkawi Ogos lepas. Perjalanan yg memakan masa sehari itu gagal membuatkan saya kepenatan. Lihat sahaja foto-foto di bawah. Sunggoh girang saya bersama rakan-rakan sekerja bergambar =D I likeee.....

Topi Koboi ni dibeli di Jeti Kuah..Cantik tak?

Lamanya nak tunggu feri ni.....nantoks (+_+)o00o

Ermey jahat....dia sorok bear buruk saya T_T

Singgah di kedai gamat....abg bus buat lawak keputihan lah pulak =p

Beratur panjang sebelum naik gondola =D

Yeay..kat dalam gondola dah..tapi saya gayat =p

Ni kat atas puncak tuh..penat jalan tau =(

Rase cam model catwalk lak...perasan btol perasaan ini T_T

cHak! Posing jap sebelum turun.... =)

Malam tu kami nyanyi2 kat Tomato =D

Cik Amnina di Porto Malai...Ermey xded...Dia pening.Makan kambenk byk sgt...hehe
p/s: thanks for the photos Enchek Arief ,Enchek Hardy and Puan Fad =)

Cik Petani dan Cik Bibik bersiap sedia utk pulang ke tanah air =p~

Saya balik dulu yer......daaaaa~

Sekian saja paparan saya buat kali ini. Saya ucapkan tahniah di atas kesabaran anda utk menghabiskan masa menatap wajah-wajah saya yg sentiasa ade di setiap gambar (nama pun blog saya...hehe). Next trip ke mana?? Tungguu....

p/s: saya tahu kamoo bz....jadi saya pun membzkan diri... (+_+)o00o

0 comments: