Thursday, October 1, 2009

Lawatan Tidak Rasmi

Baru-baru ini (sebelum cuti raya) saya telah menerima kunjungan tidak rasmi oleh seorang VVIP. Kehadiran beliau telah mengejutkan saya yg ketika itu sedang rajin bekerja. Gembira dan terkejut. Begitulah gambaran perasaan saya ketika itu. Saya menerima kunjungan beliau dengan hati yang terbuka. Tidak sangka beliau sanggup melawat pejabat saya yang sangat terpencil ini. Muka dan nama beliau adalah tidak asing lagi bagi sesetengah kita. Saya paparkan beberapa gambar beliau semasa lawatan mengejut ke Taylors College.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


- Saya ajak beliau utk sesi photography -

- Dia malu nak join saya guna Photo Booth -

- Setelah berjaya memujuk beliau yg pemalu -

- Chekgu : Layan gak Photo Booth ni.... -

Dan setelah semua itu berlalu...........ini pula yg terjadi =(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

I miss having you around.... =(
~ The End ~

p/s: Sekadar suka-suka sebab dah lama x hapdet =)

5 comments:

SIKAKITULIS said...

nina. he looks like chekgu with his name tag tu eheehe

a.m.n.i.n.a said...

he is a chekgu anyway... ;)

SIKAKITULIS said...

ehehehe yeah..but all this while he doesn't look like 1..

Unknown said...

wah...ni yg jeles ni..aku nk ajak A**M dtg opis gak boleh???hehe..

i'm happy to see u like this beb!

a.m.n.i.n.a said...

ustazah ema : i agree with u..who would believe he is a teacher when he wears casual... =p

miss anis : bley je..tp A**M duk jauh dari ko...cane?hehe..mcm lah aku dgn chekgu x jauh kan =p Thanks babe =)