Friday, December 4, 2009

Smart Tag?

Saya telah di tag oleh cik Aswa dan cik Emma....Maka ini jawapan-jawapan saya....

1. Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

Aswa
  • Aswa hanye ade 2 riak wajah...senyum atau tidak..nothing in between... so you'll never know whats she's thinking about
  • Aswa yg ku kenali sgt berbeza sekarang. Dia lebih berani..i like ;)
  • Aswa sgt pandai melukis.....sgt artistic orangnyer....aku harap one day ko bley buat satu lukisan abstrak utk aku...so aku leh gantung kt umah =)
  • Aswa kini sedang berbahagia dgn Encik Naza....so guys, stay away from her!
  • Aswa semakin anggun dari hari ke hari....x caye? Percayalah....
Emma
  • Emma nampak lembut di luar....tapi keras di dalam. Sangat tegas orang nyer. Sure korang x caye...Percayalah....
  • Emma kalau dah start gelak...susah nak berhenti..muke akan merah-merah....anda akan nampak badannya vibrate =p
  • Emma punya taste dalam bidang fashion tak sama dgn aku. Dia lebih similar dgn fashion taste yamie...
  • Emma sgt sempoi orangnyer
  • Emma garang tau....awas semua =p
2. Jot down ten (10) interesting facts about yourself and yourhobbies
  • Shopping is always been associated with gurls. I admit it. Im so addicted to shopping. This is a confession of a shopaholic. You can find new unworn dresses/clothes in my closet. Just waiting for the right moment to be on my skin.
  • She really appreciates and loves her family, beau, Kakis and friends =)
  • She would do almost anything to her beloved circle of family, beau and friends.
  • Im in love with him. Love happens when u least expect it...believe me =)
  • Sometimes i call him names like Sengal....and he will reply " Yes, Boolat....". T_T
  • I love to watch old movies......listen to oldies......but dont really adore vintage clothes =)
  • Looking forward to be Dr Amnina Azmi before 30....Can i?
  • Love to try new recipes....Failure is nothing to me...i can always try,try and try until i succeed. Biskut keras mcm batu atau rentung??? Pernah je.....Hahaha
  • I like clothes more than shoes....I like apartment more than a bungalow.....I like cookies more than bread....I love porcupine smell more than ambi pure....I love sunset more than sunrise....I love pancake more than cupcake....I love small wedding more than big wedding....I love cheese more than chocolate....I love beaches more than hills....I love truth more than lie......I love salmon more than beef..
3. Pick your ten (10) more deserving recipients and describe them.
  • Deeba : Cousin aku....dia suke blogging dan ambil gamba dgn cousin2 lain termasuk adik2 aku...
  • Itu sahaja sebab kawan-kawan lain sudah di tag......xmo jawapan yg sama.....
- The End -

4 comments:

SIKAKITULIS said...

sy pn ngak tau knape sy punyai fashion taste mcm yamie..jgn suke lelaki yg same mcm yamie sudah hahaha

a.m.n.i.n.a said...

Bahaya wooo kalau suke lelaki sama...dah ler kamu dgn lelaki itu berjiran...oh tidakkk =p

SIKAKITULIS said...

owh tidak..bkn yg itu ye cik nina

YaMie said...

namaku disebut2, xpe ema kalu taste ko sm ngan aku gak aku rela mengundur diri hehe