Thursday, June 3, 2010

Setankah dia?

Agak keraskan perkataan setan tu? Statement di atas tiada kene mengena dengan individu yang hidup ataupun yang telah mati. Tapi cerita kali ini...ade kene mengena dengan setan..

Dulu-kala mase masih bersekolah, cerita Ali Setan antara yang popular. Siapa tak kenal Ali Setan....and siapa juga yang tak kenal dengan dialog Shiela Majid time tu, "Tipah tertipu...tipah tertipu bang!". Punyerlah famous dialog tu sampai orang bley buat lagu...

Tup Tap...sekarang pun ade cerita gune nama Setan. Lagenda Budak Setan. Adaptasi dari sebuah novel hasil tulisan Ahadiat Akashah. Korang bace tak? Aku tak baca pun.Hehe... Jadiknya, aku berserta teman-teman seiya sekata mahu menonton filem ini. Bila? Sabtu kottt...... So kalau jadik, Ziera, Adda, Farizam, My Chekgu and aku akan ke panggung untuk tengok filem ni. Hopefully, berbaloilah aku tgk cerita ni nanti. Takot jugak jika ayat klise seperti ni terkeluar," Rugi jer duit tiket aku.." ataupun " Cerita melayu...sama jer semua". Oopsie =p~

Kat bawah ni ade a few gambar yg di ambil dari thriller Lagenda Budak Setan....hasil curian Google The Giggle dan koleksi persendirian =)

Serupa Tapi Tak Sama

Sama tak gambar ni dengan gambar di atas? Hehe...

------.------

Dalam filem tu siang...saya nyer gamba malam =p

------.------

nota kaki: Kamoo...saya tahu kamu suke Lisa Surihani.. =p

0 comments: