Monday, December 6, 2010

Pernah kene dgn blogger lain tak?

Mesti pernah.....takkan tak pernah. Bukan kene mandrem atau kene dajal tapi kene tag. Kali ni saya kene tag dengan Cik Syahira. Tag pasal ape ye? Jom tengok...!

1. Update wallpaper anda guna sekarang.
2. Cerita pasal gambar ni?
Nothing special about this wallpaper. Cuma mungkin saya suka gambar-gambar berkaitan hal perempuan...mcm shopping...shopping....dan shopping ;p

3. Kali terakhir makan pizza?
Errrr.....mungkin masa dgn Chekgu...months back. Maaf tak berapa nak ingat...byk sgt termakan semut kut :P

4. Lagu terakhir anda dengar?
Aku Cinta Padamu - Siti Nurhaliza. Radio yg mainkan....saya dgr aje ;)

5. Selain nama sendiri, anda di panggil dengan nama apa?
Kak Long (paling pemes), Abby (family belah abah), Sayang(chekgu), Nina (most of my friends). Tu jer kot..oh ya...kalau cik anis baca ni, sila jgn tokok tambah yer! ;)

6. Blog yg selalu anda baca? (ini soalan tambahan pertama)

7. Mood anda hari ni? (ini soalan tambahan kedua)
Cacamarba.Campur aduk. Yg penting tak berapa nak best utk start the day :-/

8. Luahan hati dalam satu perkataan. (ini soalan tambahan terakhir)
Urghhh!

Tag lagi 5 orang? Saya pilih mereka ni...cuma saya nak tambah soalan sket. 5 soalan tak thrill lah ;)
2. Eira
3. Mia
5. Nora

Sekian :-)

nota kaki: i need a good start for the week :-/

4 comments:

YaMie said...

kuntum!!!!!!!

a.m.n.i.n.a said...

Rumours....

Unknown said...

tgk...bukan aku yang tambah tau..org lain yang tambah dulu....

Mia Liana said...

uikkk terima kasih... :)