Thursday, December 2, 2010

Sayonara semua..

Yer...sayonara.
Sayonara buat semua yg sudi menjengah blog ini.
Sepanjang ketiadaan saya, korang tolonglah bersihkan sawang dan habuk dekat blog ni yer.
Lap sana sket.....cuci sini sket. Kasi bersih ya ^_^"
Saya pergi tak lama. Kejap je...
Rhendu? Janganlaaaa.....nnt Chekgu i jeles ^_^"
Esok saya cuti. Esok saya ade paper yg perlu dijawab.Esok juga saya balik Kuantan.
Yahuuu!
Rhendu nak round satu Kuantan. Rhendu kat keropok Mok Na.Rhendu karipap Taman Gelora.
Pendek kate serba serbi rhendu laaa.
Tapi saya lagi rhendu kan mereka ni semua.

Saya rhendu kamu juga! Hoho.
Korang semua jaga diri tau...jgn conteng sana sini ok?
I je boleh conteng blog ni..hehe
Adios krompes! Sayonara!

nota kaki: Rhendu kamoo juga Chekgu. Rhendu token juga.Uhuk!

4 comments:

sarahhernyzar said...

haaa laaaa x rendu laaa... hahaha~! kemsalam kat ECM ya... ada time survey la apa patut kat kuantan tu... keskeskes~! :p

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum amnina,

saya tag kamu. singgah blog saya k. thanks.

a.m.n.i.n.a said...

Sara: Kuantan hujan..so aku merelakskan diri dgn keluarga kt umah aje ;)

a.m.n.i.n.a said...

Cik Syahira: Saya suda intai. Akan saya buat segera... ;)