Tuesday, February 28, 2012

Drama 18sx. Jgn baca kalau bawah umur.

Di sebuah petang Jumaat yang banyak kereta dan di dalam kereta.

Dia: Nak makan ape?
Saya: Ntah. Awak rasa-rasa nak makan apa?
Dia: Teppanyaki Midvalley. Nak?
Saya: Jom!

Di hadapan restoran Tepanyaki

Dia: Awak masuk dulu eh. Order Fuji Snow dan Beef Teppanyaki. Nak withdraw duit kejap.
Saya: Ok.. (tanpa byk soal sbb dh lapa)

Selepas 20 minit...

Saya: Lama nyer..
Dia: Bawak kuar duit...

Lepas makan.

Dia: Jom pergi Pavillion nak?
Saya: Ha? Tamau jalan2 Mid dulu ke? Nak p Pavillion buat ape? Jauh tu...
Dia: Lepak-lepak..jalan-jalan...
Saya: Ikut ler...mesti dah lama sgt bertapa kt Gemas kan? Hehe

Di Pavillion...dia merenung papan tanda aras. Seolah-olah mencari sesuatu..Tibe-tibe

Dia: Alamak, wallet saya dalam kereta.
Saya: Cuba check dlm poket. (He hardly left anything...unlike me)
Dia: Awak pergi Cotton On dulu...jumpe kat sana. Saya cari wallet dalam kereta.

Lepas setengah jam...dalam hati cakap, lama nyerrrrr. Tibe-tibe ade orang mencuit bahu

Dia: Nah...
Saya: Ha? So wallet tadi tu...
Dia: (tersenyum)
Saya: Thank u....awk ni sweet. Saya tak sangka...
Dia: Tadi cari dekat Mid Valley dah sold out. Sebab tu ajak awk pergi Pavillion.
Saya: (tengah terharu)
Dia: So sekarang awak dah ade 3 jam Valetine's from Swatch. Dah 3 tahun..
Saya: (terharu tak tau nak cakap mcm mana...)
Dia: Saya tak pernah bagi hadiah Valentine kt mana-mana gf sy sebelum ni..
Saya: (lagilah terharuuuu....syukur...semua ada)

Because every minute counts...

❤ it to bit!

nota kaki: drama agak panjang lebar. maaf ler ;)

5 comments:

Pink Mama said...

alololo....sweetnya =D

Unknown said...

this is sweet... tapi bila pikior the other side of you guys nyer story, rasa nak kensel sweet...
but, still sweet forget the other side...(at least for a while!)

a.m.n.i.n.a said...

Haha...manes tetap manes. tapi kene control..nanti kencing manes. haha ;)

~LeeyanaRadhi~ said...

seriuos sweet..every year dpt jam valentine swatch..hihhi..

a.m.n.i.n.a said...

tak tahu lah tahun ni dpt ke idak ;)