Monday, December 10, 2012

Hari itu...

Hari tu..hari jumaat, pagi-pagi breakfast dengan seorang budak (budak ke?) sengal. Tapi bukan berdua, beramai-ramai dengan budak-budak office. Kebetulan dia ade training di situ. Sebab ramai sangat wanita-wanita cantik, pipi beliau merah sepanjang tempoh breakfast tu. Gotcha! Tu la..lain kali jangan asyik kenekan saya.
Ha Ha Ha~


Gambar saya je yang dapat diletakkan disini. Gambar dia? Taded!
By the way, dia tu siapa ye? ;)

Hari itu juga, rasa fenin-fenin. Pergi check dengan yang pakar, katanya low blood pressure. Nasihat yang pakar, banyakkan makan kerang dan bayam. Dengar tu....banyakkan MAKAN yer! Haha. 


Hari tu...lain yang disuruh lain yang dibuat. Orang kata banyakkan makan kerang dan bayam tapi saya banyakkan makan saya dengan lauk pauk yg enak-enak. Oh, terima kasih buat yang sudi belanja dan bawak saya jalan jalan. Jasamu di kenang! Orang sakit kene makan buburr eh? Ikut laa...




Sebagai penutup, nah...sekeping gambar tuan tanah yang vain! Haha.

Take care sweeties and sweetums!~


0 comments: