Thursday, February 7, 2013

Cantik secara instant!

Hari tu jalan-jalan dekat Berjaya Times Square. Shopping baju kat sini memang best. Tapi yang tak bestnya, cutting baju mesti kecil...lebih sesuai untuk amoi-amoi yg genit. Disebabkan saya ni tak berapa nak genit (mmg tak genit langsung!)....jadi pilihan adalah limited. Terus rasa semua baju kat sana tak cantik. Ini nak pujuk hati semata-mata. Walhal, rambang mata kot! Dalam pada takde size tu, sempat jugak beli sehelai dua. Hihi!

Pastu tiba-tiba dekat Little Taipei, ternampak nih. Terus excited jadinya. Daripada comot, rasa diri ini hot dan cantik. Tapi kenapa eh? Semuanya sebab mende alah kat bawah.


Yang tak cantik terus feeling jadi pretty chic!Sebabnya, kat sini hanya hot chics macam saya je lalu. Korang please jangan terpedaya....takde maknenya i ni hot nyahhhhh. Hot not!


Tapi bila lalu kat sini, terfikir pulak....ade ke orang rhendu kat saya. Ade ke tidak? Awak rhendu saya ke tidak? (Dah mula dah drama picisan TV1). Sebelum anda tukar chanel, baik saya undur diri. Bukan ape, bukan nak kutuk, tp kadang-kadang drama gomen ni takde kualiti. Macam tangkap muat. Sadis semacam. Eh..eh...sempat pula komen pasal drama TV1. Sebelum orang TV1 marah, saya nak lambai-lambai kt korang dulu sambil laung kuat-kuat....Bye-bye! Esok kite sambung lagi....

^_^v

1 comments:

Nastyna said...

time square dah lain.. bestnya dapat baju amoi genit, i ni sini payah sangat nak shopping takder petite size huhuu. ada pun kat kedai cino jer.