Thursday, February 7, 2013

Tak percaya!

Yer betol. Rasa tak percaya aku boleh ckp macam ni kat seorang sahabat baik.

"Dunia masalah ni luas dan tak pernah ada sempadan masa. Kalau ada masalah, selesaikan. Kalau sukar, minta dipermudahkan. Tapi dalam pada itu, jangan putus asa. Mungkin ini harga untuk satu kemanisan yang tak pernah kita bayangkan"

Yeah right! You heard it. Ini kalau Dr Fazilah Kamsah dengar mesti dia nak berguru dengan aku. Haha. Ini memang kes perah-santan (perasan) tak hengat. Bukan ape, bile baca balik ape yang aku tulis ni, macam ayat kaunselor pulak. Tak kirelah kaunselor sekolah atau kaunselor hospital (eh ade ke?), janji ayat kaunselor yang selalu kite petik kat buku-buku motivasi. 

Eh, ke ni bakat terpendam aku? Mungkinlaaahh kan... (tgk tuh, perasan lagi). Pasni nak cakap mak yang mak salah enrol course untuk kak long. Oh kak long, adalah panggilanku dirumah ok. Jangan coba-coba nak panggil supaya saham saya jatuh menjunam. A big no no...wokey?!

Pastukan......tak percaya jugak yang aku ade air tangan untuk buat benda-benda berseni ni. Nah tengok kat bawah ni. Cantik tak? Semua gune barang terpakai. Oh, i love my mother nature! Tetibe jadi pencinta alam. Hehe.

Nah tengok ni...


Ini coklat reindeer. Utk Xmas door gift.


Ini adalah muka santa. Eh bukan! Ini props untuk photobooth.
  

Ini photobooth and props-props yang terlibat. Print dan gunting. Tadhaaa.

Dah, sekian terima kasih.

Nanti kita jumpa lagi :)


0 comments: