Sunday, July 18, 2010

Oh, liatnya!

Finally, lepas bercuti selama 4 bulan, saya kembali bersekolah. Yer adik-adik, kakakmu ini masih bersekolah. Sekolah untuk orang-orang tua dan yang masih muda remaja seperti saya. Mesti korang faham perasaan kebali ke sekolah setelah lama bercuti. MALAS. Yer, itu adalah perkataannya. Tapi ku gagahkan juga diri ini utk mengharungi hari ahad yg indah di kelas dan bukannya di shopping mall. Tsk~

Hari ni ada 2 kelas. Satu di sebelah pagi, satu di sebelah petang. Apa saya nak buat pada waktu tengah hari? Uhuk uhuk......saya lepak di lab untuk membuat hal-hal peribadi yang tak berapa nak penting. Hehe..

Lagi 2 jam kelas nak start. Takpelah....saya buat ajelah ape yg boleh kat sini. Korang jage diri baik-baik kat rumah. Pls...pls..pls...kamu jgn nakal =p Selamat beristirehat dihujung minggu =)

Daaa...~

0 comments: