Friday, July 16, 2010

Pandan Versi Gajah Yang Comel

Hari tu saya pergi Kuala Gandah tempat pemuliharaan gajah. Kuala Gandah ni terletak di Lanchang, Pahang. Dekat sini saya jumpe Pandan comel saya. Ni lah pandan cumel saya. First time jumpa tapi dah sayang. Umor pandan 2 tahun. Pandan ni betina. Kesian Pandan sebab Pandan yatim piatu. Huhu.......

Pandan tengah sedut kacang.

Pandan kenyang makan tembikai dan kacang.

Pandan tengah mengada-ngada dengan abg trainer yg emsem ;)

Pandan nak sleep.

Zzzzzzzzzzzzzz. (Kami sama-sama comel tapi kami bukan kembar..hehe)

Nota kaki: Tunggu video Pandan yer kawan-kawan.....Oh, btw kawan-kawan, kalau nak visit Pandan, better pergi pukul 2 ke atas yer. Pandan mandi petang bukan tengah hari yer =)

2 comments:

Unknown said...

cik nina ni cam takut2 je dengan pandan...hehe

a.m.n.i.n.a said...

Sebab Pandan tamo duk diam. Aku takot kene hempap. Adeiii