Wednesday, August 29, 2012

Hari Raya 2012 : Potret keluarga my mom :)

Masa belek-belek gambar untuk di upload ke dalam blog, takde satu pun gambar yang semua senyum, mata tak kecik dan bergegar. Mesti ada je yang tak kena. Agak kecewa mula-mula. Tapi kalau mengalah memang takdelah hasil. So, kite try and error. Akhirnya berjaya copy mata one of her sisters yang kebetulan bergegar time tu. Maka dengan senang hatinya saya nak tunjukkan gambar my mom and her sisters. Mak mintak untuk di cuci gambarnya dan frame besar-besar. Lepas ni nak pergi Kuantan Parade untuk cuci gambar. Mak dah bising gambar asik terkubur dalam kamera, laptop dan facebook. Tidak masa zaman guna Kodak dulu, lepas habis je terus cuci gambar dan tepek kat album. Time lepak-lepak boleh belek. Rhendu juga zaman tu. InsyaAllah kali ni kita albumkan gambar-gambar ni yer, mak?


1 comments:

Anonymous said...

Je veux ajouter un formulaire d'inscription pour Joomla .. . J'ai besoin d'être en mesure de modifier les champs du formulaire. . Le formulaire doit enregistrer les personnes que les utilisateurs de Joomla, et de déclencher un e-mail HTML bienvenue, ainsi que d'une notification à un administrateur à propos de l'enregistrement .. . J'ai essayé de bâtisseur communautaire, mais vous ne pouvez pas désactiver des choses comme nom d'utilisateur, ce qui est sans importance pour moi, et les e-mails de bienvenue ne fera HTML .. . Des suggestions?.